Skip to content

S.C. ARISTARCH SOFTWARE S.R.L.
CUI: RO32935238 | RC: J40/3259/2014
Sediul social: Str. Cobadin 7A, Sect. 5
Software la comandă (6201)
Calculatoare & Periferice (4741)
Consultanță IT (6202)


Tel: 0747 700 900 | Fix: 031 426 0448
Tehnic: 0744 776 969 | 0720 265 770
031 426 0490 | 031 426 0491
Financiar:
0744 802 131 | 031 426 0449
Email: office@softok.ro


Office: București, Str. Th. D. Speranția
Nr. 88A, Sector 3, Cod poștal 030937

Program: Luni-Vineri – 09.00-18.00


Cont: BANCA TRANSILVANIA
IBAN: RO34BTRLRONCRT0326331101 
Cont: RAIFFEISEN BANK
IBAN: RO37RZBR0000060016582653


© SoftOK> este marcă Aristarch Software înregistrată la R.N.P.C. (O.R.D.A.) din 2014

Formular de Contact & Solicitare Aplicații Demo

LIVRARE. INSTALARE. DEPLASARE.

Pentru instalarea echipamentelor, instruirea personalului sau deplasarea unui agent de service, tarifele sunt următoarele: 100 lei + TVA (București), 200 lei + TVA (Ilfov). Pentru restul țării livrarea echipamentelor se poate face prin deplasare (200 lei + TVA / 100 km) sau prin FanCourier, cu plata ramburs, iar instalarea se face prin conectare prin internet la calculatorul clientului.
Fiecare CLIENT NOU beneficiază Training și Suport Tehnic GRATUIT pentru primele 30 zile. (Free30)

AVANTAJE Abonament SoftOK>

  • SUPORT TEHNIC PRIORITAR – telefonic și prin internet pentru rezolvarea rapidă a problemelor de software și comunicații între echipamente fiscale și nefiscale (achiziționate de la Aristarch Software sau parteneri).
  • ACTUALIZĂRI GRATUITE ale aplicațiilor și modulelor SoftOK>, conform noilor cerințe și legislației în vigoare, pentru Abonamentele plătite în avans pe minim 3 luni.
  • SIGURANȚA DATELOR – Salvarea automata a bazei de date pe serverele noastre și local, pentru a evita pierderea de date în situații neprevăzute precum defectarea echipamentelor, căderi și fluctuații de tensiune, atacuri cibernetice și viruși informatici.
  • INTERVENȚIILE URGENTE în afara orelor de program se tarifează redus și se achită după efectuarea lor, față de clienții neabonați care plătesc Taxă Anticipată.
  • APLICAȚIE TELEFON PENTRU INVENTAR și interogare stocuri în timp real din BackOffice (Android) / Ab. 3 luni
  • APLICAȚIE TELEFON PENTRU PRELUARE COMENZI (Restaurante) pentru ospătari (Android) / Ab. 3 luni
  • REDUCERE 30% la Plată Abonament în avans pe 6 luni.

SUPORTUL ȘI ASISTENȚA TEHNICĂ sunt asigurate în baza Contractului de Acordare Suport și Asistență Tehnică SoftOK>, prin care puteți alege felul în care doriți să beneficiați de serviciile noastre și tipul de tarifare:

  • Abonament Standard150 lei + TVA / lună / Post Vânzare *
  • Abon. Cloud Econom. 150 lei + TVA / lună / Pachet licențe *
  • Abon. Cloud fără Suport Tehnic – 150 lei + TVA / lună / PV *
  • Abonament Cloud250 lei + TVA / lună / Post Vânzare *
  • Taxă Anticipată de Intervenție (pentru clienți fără Abonament Suport Tehnic)90 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus), iar în afara orelor de program150 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus).
  • Taxă de Intervenție în afara orelor de program (pentru clienți cu Abonament Suport Tehnic) 90 lei + TVA / Intervenție / max. 15 minute (rotunjire în sus).

Suportul și Asistența Tehnică (Online) includ serviciile:

  •  Suport Software (HelpDesk) – telefonic și prin internet (Remote) – pentru aplicațiile “SoftOK>”. **
  • Asistență Tehnică (Online) – telefonic și prin internet (Remote) pentru comunicații și echipamente achiziționate de la Prestator. **
CONTACT

Căutăm distribuitori în toată țara. Puteți câștiga 100 euro pe zi ?!

OFERTĂ. Vă oferim un comision de 50% la vânzarea unui pachet SoftOK>, compus din aplicația de bază și unul dintre modulele opționale. Prețul unei licențe pe viață pentru un pachet software mediu este aproximativ 200 de euro. Iar comisionul dvs. este de 50%. Asta înseamnă că la fiecare vânzare veți câștiga cel puțin 100 de euro!

CERERE. În primul rând trebuie să aflați ce face aplicația SoftOK>. Parcurgeți prezentarea generală și descrierea aplicațiilor, iar apoi testați aplicațiile demo și citiți manualele. Acum ați devenit un expert. Intrați în orice restaurant sau magazin și stabiliți o întâlnire cu patronul. Spuneți-i și lui ce ați aflat deja. Nu-i așa că are nevoie de SoftOK>?! 

Anunțul este adresat firmelor care comercializează case de marcat și echipamente fiscale pentru unitățile de retail și servire publică – restaurante, baruri, magazine, fastfood-uri, cafenele, pizza etc. În paralel, persoanele fizice autorizate (PFA) se pot implica în promovarea aplicației și vor primi un comision de 50%, pe bază de factură.

În funcție de solicitări, putem realiza prezentări și training-uri gratuite (online sau deplasare) pentru cei care doresc să se implice în promovarea și implementarea aplicației SoftOK> în mediul de afaceri local. 

Pentru întrebări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0747.700.900 sau pe adresa de e-mail – contact@softok.ro.

!!! ATENȚIE: Dacă Licențele SoftOK> sunt cumpărate de la un Partener/Distribuitor Aristarch Software, Abonamentul pentru Suport Tehnic va fi plătit către partener, iar Taxele de Intervenții către Aristarch Software.

* Abonamentele se contractează pentru minim 3 luni.
** Note explicative și Tarife suplimentare pentru Abonații achitați la zi. Detalii în ANEXA 1 din Contractul de Suport și Asistență Tehnică.